הנשיא הרצוג נפגש עם נציגי משפחות החטופים והנעדרים

    איתי גדסי No Comments on הנשיא הרצוג נפגש עם נציגי משפחות החטופים והנעדרים

    נשיא המדינה יצחק הרצוג והממונה על נושא החטופים והנעדרים מטעם ממשלת ישראל גל הירש, נפגשו היום עם נציגי משפחות החטופים והנעדרים בבית הנשיא בירושלים. משפחות החטופים והנעדרים הבהירו לנשיא המדינה ולממונה גל הירש, כי הניצחון במלחמה יושג רק לאחר השבת יקיריהם מרצועת עזה

    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא המדינה יצחק הרצוג והממונה על נושא החטופים והנעדרים מטעם ממשלת ישראל גל הירש, נפגשו היום עם נציגי משפחות החטופים והנעדרים בבית הנשיא בירושלים. השניים שמעו את נציגי המשפחות שהביעו דאגה על מצב יקיריהם המוחזקים ברצועת עזה וחוסר הוודאות שבו הם שרועים.

    נשיא המדינה, יצחק הרצוג אמר בפתיחת הפגישה: "אני רוצה להודות לכם על החוזק והעוצמה ועל כך שאתם מגיעים לדבר ולשתף, לא יכולים אפילו לדמיין את הדאגות והחרדות שלכם. חשוב לנו שתדעו – החזרת החטופים זה בעדיפות עליונה, שלנו ושל כל העולם כולו. אנחנו צריכים לסמוך על צה"ל שיחזיר את כולם הביתה בשלום. חמאס זה גוף ציניקני שלא מעניין אותו שתושבי עזה ירעבו, הסיוע ההומניטרי – שם את כל המדינות בצד שלנו".

    גל הירש, הממונה על נושא החטופים והנעדרים מטעם ממשלת ישראל הוסיף: "אין מנעול במשא ומתן שאנחנו לא מנסים לפרוץ כדי להגיע לחטופים ולקבל מידע. היה מאמץ אדיר עם שתי החטופות הראשונות ששוחררו ועם שתי החטופות ששוחררו דרך הצד המצרי, אנחנו עושים הכל בשביל להגיע לכולם – המטרה הזו תמיד נמצאת מול ענינו. יש מאמץ מודיעיני ומבצעי אדיר שההיסטוריה עוד לא ראתה, הכל כדי להשיג כל מידע אפשרי. אנחנו מאוד רוצים להצליח בזה ולהחזיר את כל המשפחות חזרה הביתה, בריאים ושלמים".

    ג'קי לוי, דוד של משפחת קלדרון לה 3 חטופים בעזה שיתף: "שניים בני המשפחה שלנו נרצחו בטבח הנוראי ועוד 3 נחטפו לעזה. יש לנו קושי בלב לחלק בין העצב לדאגה. אנו לא חווים שהנושא נמצא בראש סדר העדיפויות של המדינה. לקח המון זמן עד שהמדינה נכנסה לאירוע וגם אז נעשו הרבה דברים בצורה לא טובה. 3 שבועות שהמשפחה חיה בחמ"ל, בלי לישון ובלי שום עזרה אמיתית מהמדינה. קברניטי המדינה מתעסקים בפוליטיקה קטנה, מצפים ממך אדוני הנשיא להיות המבוגר האחראי"

    ניבה ונקרט, אמא של עומר ונקרט הבהירה: "באתי לפה היום כדי להחזיר את הבן שלי .כל החטופים הם מיקרו קוסמוס של החברה הישראלית. אני בטוחה שצה"ל עושה כל מה שהוא יכול. אבל מה שינצח באמת את המלחמה הוא ניצחון הרוח, שיקרה רק כאשר כל החטופים והנעדרים יחזרו הביתה".



    0 תגובות